Funktioner i mobilbanken

Se, hvad du bruger dine penge på

Dit forbrug bliver inddelt i kategorier, så du nemt og hurtigt kan få overblik over, hvad du bruger dine penge på. 

Få indblik i dit forbrug og overblik over, hvad du bruger dine penge på i Mobilbanken

Mobilbanken husker dine pinkoder

Hvis du glemmer pinkoden til dit betalingskort, kan du hurtigt genfinde den direkte i mobilbanken.

Se, hvor du ser din pinkode

Se din pinkode i Mobilbanken

Spær dit kort 

Kan du ikke finde dit kort, spær dit kort midlertidigt. Er kortet helt væk, kan du let spærre det permanent.

Se hvordan du spærrer kort

Spær dit kort midlertidigt eller permanent i Mobilbanken
  

Investér – når det passer dig

  • Følg dine investeringer og køb og sælg nemt og hurtigt – direkte fra din mobil.
    Uanset hvor du er, har du altid et overblik over, hvordan din portefølje klarer sig.

Kort

  • Mistet eller stjålet kort? Spær det straks i vores app, permanent eller midlertidigt, og minimer risikoen for misbrug.
  • Har du glemt din pinkode? Intet problem – du kan altid finde den i mobilbanken.

Opret en konto på få minutter

  • Har du brug for en ekstra konto til opsparing eller budget? Opret den selv på få minutter – og giv den et navn, der passer til formålet.

Sæt og følg dine opsparingsmål

  • Gør dine økonomiske mål konkrete ved at sætte et opsparingsmål i appen. Se din fremgang, og kom tættere på dine drømme.Find ud af, hvad du kan købe bolig for

Find ud af, hvad du kan købe bolig for

  • Drømmer du om ny bolig? Brug vores beregnere til at få overblik over dit rådighedsbeløb, låneomkostninger og egenbetaling – og få svar med det samme.

Kontaktmuligheder

  • Når du vil i kontakt med os, så ring eller chat via mobilbanken. Så bliver du nemlig automatisk genkendt.

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea

Hvordan kommer jeg i gang med den nye version?

Du vil modtage opdateringen af Mobilbank i App Store eller Google Play Store.

Hvis du har Mobilbank, vil du automatisk modtage en opdatering. Hvis du ikke har Mobilbank, kan du finde appen i App StoreÅbner i nyt vindue og Google Play StoreÅbner i nyt vindue under navnet "Nordea Mobile - Danmark".

Hvordan henter jeg den nye app?

Hvis du allerede har Mobilbank, skal du blot opdatere din app i App Store eller Google Play Store. Hvis du har slået automatiske opdateringer til, skal du ikke foretage dig noget.

Hent Mobilbank til iPhone/iPad herÅbner i nyt vindue eller hent Mobilbank til Android herÅbner i nyt vindue.

Følgende telefonstyresystemer understøtter Mobilbank:

iPhone: iOS 15 og nyere styresystemer

Android: 9.0 og nyere

Hvis din enhed ikke kan opdateres til iOS 15 eller Android 5.0, kan du desværre ikke bruge Nordea Mobilbank. Du vil dog altid kunne logge på Netbank via din browser på din enhed. 

Vilkår for brug

Mobilbanken giver dig mulighed for at udføre en række bankforretninger. Disse bankforretninger er omfattet af Nordeas vilkår for Netbank. For information om Nordeas behandling af personoplysninger i forbindelse med bankforretningerne henvises til de Generelle vilkår for privatkunder

Vilkår for TouchIDpdf - Åbner i nyt vindue

Regler og vilkår som vedrører kreditkort, kan du finde her:

Regler og vilkår for Nordea Creditpdf - Åbner i nyt vindue
Regler og vilkår for Nordea Goldpdf - Åbner i nyt vindue
Regler og vilkår for Nordea Platinumpdf - Åbner i nyt vindue
Regler og vilkår for Nordea Premiumpdf - Åbner i nyt vindue
Regler og vilkår for Nordea Blackpdf - Åbner i nyt vindue