Funktioner i mobilbanken

Se, hvad du bruger dine penge på

Dit forbrug bliver inddelt i kategorier, så du nemt og hurtigt kan få overblik over, hvad du bruger dine penge på. 

Få indblik i dit forbrug og overblik over, hvad du bruger dine penge på i Mobilbanken

Mobilbanken husker dine pinkoder

Hvis du glemmer pinkoden til dit betalingskort, kan du hurtigt genfinde den direkte i mobilbanken.

Se din pinkode i Mobilbanken

Spær dit kort midlertidigt eller permanent

Kan du ikke finde dit kort, spær dit kort midlertidigt. Er kortet helt væk, kan du let spærre det permanent.

Spær kort

Spær dit kort midlertidigt eller permanent i Mobilbanken
  

Hvad kan mobilbanken?

Kort

  • Tilføj dine kort til Apple Pay eller tilføj dine kort til Google Pay og betal i butikker, der tager imod kontaktløse kort. 

  • Se pinkoderne til dine betalingskort.

  • Midlertidig og permanent spærring af dine betalingskort.

  • Minimer risikoen for svindel ved at begrænse, hvilke geografiske områder af verden dit kreditkort (Mastercard) kan bruges i. Du kan også selv vælge, hvis dit kort ikke skal anvendes til internethandel. 

Daglig økonomi

  • Få et nemt overblik over dine forbrugsvaner. Dit forbrug inddeles i kategorier, så du nemt kan følge med i, hvad du bruger dine penge på.

  • Tilføj andre banker til Nordeas mobilbank.

  • Du designer selv din forside med de ting, du bruger mest.

  • Se dine konti, og hvad der er gået ind og ud på hver konto.

  • Overfør penge mellem egne konti eller til andre.

  • Overføre penge til udlandet

  • Omregne valuta 

  • Få et hurtigt overblik over dine investeringer og afkast.

  • Få hurtig adgang til Nora, Nordeas digitale investeringsrådgiver.

  • Send og underskriv dokumenter direkte i appen.

Kontaktmuligheder

Når du vil i kontakt med os, så ring eller chat via mobilbanken. Så bliver du nemlig automatisk genkendt.

  • Ring eller chat med os.

  • Send og modtag beskeder fra banken i mobilen.

Login-metode

Vælg selv din foretrukne login-metode til mobilbanken.

  • Hurtigt login med ansigtsgenkendelse, fingeraftryk, MitID eller personlig kode. Den personlige kode må ikke indeholde dit CPR-nummer.

Ups! Tillad Marketing cookies for at se indhold som dette fra Nordea

Hvordan kommer jeg i gang med den nye version?
Hvordan kan jeg opdatere appen?
Vilkår for brug

Hvordan kommer jeg i gang med den nye version?

Du vil modtage opdateringen af Mobilbank i App Store eller Google Play Store.

Hvis du har Mobilbank, vil du automatisk modtage en opdatering. Hvis du ikke har Mobilbank, kan du finde appen i App StoreÅbner i nyt vindue og Google Play StoreÅbner i nyt vindue under navnet "Nordea Mobile - Danmark".

Hvordan henter jeg den nye app?

Hvis du allerede har Mobilbank, skal du blot opdatere din app i App Store eller Google Play Store. Hvis du har slået automatiske opdateringer til, skal du ikke foretage dig noget.

Hent Mobilbank til iPhone/iPad herÅbner i nyt vindue eller hent Mobilbank til Android herÅbner i nyt vindue.

Følgende telefonstyresystemer understøtter Mobilbank:

iPhone: iOS 15 og nyere styresystemer

Android: 9.0 og nyere

Hvis din enhed ikke kan opdateres til iOS 15 eller Android 5.0, kan du desværre ikke bruge Nordea Mobilbank. Du vil dog altid kunne logge på Netbank via din browser på din enhed. 

Vilkår for brug

Mobilbanken giver dig mulighed for at udføre en række bankforretninger. Disse bankforretninger er omfattet af Nordeas vilkår for Netbank. For information om Nordeas behandling af personoplysninger i forbindelse med bankforretningerne henvises til de Generelle vilkår for privatkunder

Vilkår for TouchIDÅbner i nyt vindue

Regler og vilkår som vedrører kreditkort, kan du finde her:

Regler og vilkår for Nordea CreditÅbner i nyt vindue
Regler og vilkår for Nordea GoldÅbner i nyt vindue
Regler og vilkår for Nordea PlatinumÅbner i nyt vindue
Regler og vilkår for Nordea PremiumÅbner i nyt vindue
Regler og vilkår for Nordea BlackÅbner i nyt vindue